Samtalet!

oj, vart ska jag börja?
mamman var den trevligaste jag pratat med i hela mitt liv.
så himla välkommande och trevlig och underbar på alla sätt och vis.

dom älskade att jag gillade lego, hundar, att jag gick media och att jag var så öppen och dom tyckte jag hade öppnat upp mig med hela min själ i mitt brev och det kom verkligen från hjärtat!

sen berättade hon att hennes mamma&pappa och hennes mans bror bodde i Florida, så dit åkte dom jätte ofta och jag skulle följa med osv, hon skulle be hennes au pair ringa mig och hon ville ringa mig igen imorgon och kanske tänka på en match? OJ!!!! sen frågade hon om jag pratade med fler familjer och jag svarade ju ja, ville ju vara ärlig, fast att detta var första samtalet och hon ville jätte gärna ha mig, REDAN?! ..

redan liksom? jag vill prata med pappan, och Jersey mamman imorgon ... och även om det känns som om jag kommer trivas suuuuuper där så känns ändås nånting konstigt, för om jag förstod rätt så hade flickan koncentrations svårigheter i skolan, jag skulle kalla det adhd, hon tog ett piller innan skolan så hon klara av dagen, sen kunde hon bli arg ibland, men inte ofta - Men ja ska bli skönt att prata med au pairen iaf och får lite mer info och så.

mamman skulle skicka fler bilder ikväll och Ja jag är som ett hål i huvudet!
jag har ingen aning om nånting, seriöst ... varför jag inte skriker JAAA rakt ut är att det är EN enda tjej.

men annars så hade dom städerskor, jag fick en ny bil som dom precis köpt, stoooort rum.
jag kommer inte jobba helger, (om inte mamman&pappan vill ut och äta ibland kanske)

och hon pratade om Fredrik, att han få gärna komma och sofia och sara fick komma, (jag skrev ju om dom i min ansökan) hahaha (;

vi får se helt enkelt, imorgon ska iaf Jersey mamman ringa och nej tänk om hon också är super trevlig?
haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så du har pratat engelska nu malin? ;D

2010-03-20 @ 19:55:47
URL: http://sofieharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback