Barn - roliga? jotackfan.

Vad gör de flesta personer på en träff?
De har det roligt, och de borde använda dem för att kära känna varandra bättre. Till och med pojkar har något att säga om du lyssnar ordentligt. (Lisa, 8 år)

Hur kan en främling se om två personer är gifta?
Du måste kanske gissa, men en bra ledtråd är om de skriker åt samma barn. (Sebastian, 8 år)

När är den rätta åldern att gifta sig?
Ingen ålder är bra att gifta sig vid. Du måste vara en idiot för att gifta dig. (Fredrik, 6 år)

Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?
Du måste hitta någon som tycker om samma saker. Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och förse dig med chips och dip under tiden. (Emil, 10 år)

Ingen bestämmer sig förrän de växt upp. Gud har bestämt det långt innan, och tid nog inser du vem du får dras med i resten av livet. (Helena, 10 år)

Är det bättre att vara singel eller vara gift?
Det är bättre för tjejer att vara singel än vad det är för killar. Killar behöver någon som plockar upp efter dem. (Anna, 9 år)

Vad är giftermål?
Giftermål är när man får behålla sin tjej och inte behöver lämna tillbaka henne till hennes föräldrar. (Erik, 6 år)

Det är när någon har gått ut ett tag och pojken friar till flickan. Han säger: "Jag tar dig för att behålla dig i hela mitt liv, eller i alla fall tills vi fått barn och skiljer oss, men du måste göra en speciell sak för mig." Sedan säger hon "ja", men undrar vad den där speciella saken är, och om det är något oanständigt. Hon är väldigt nyfiken. (Amanda, 9 år)


Hahahaha ibland fattar jag inte vad dom får allting ifrån?
såhär tänkte jag fan aldrig, jag hade typ svara: jag vet inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback