visst gick det fort?

detta skrev jag i ett inlägg i Januari.
och visst gick det fort? jag kommer ihåg det där inlägget som igår, hur jag längtade, hur jag ville de 5 månaderna skulle flyyyga förbi, och flög gjorde de minst sagt.

vi fick inte fint väder, men vi stod på munktrappan, vi såg alla människor, vi skrek, vi sjöng, vissa grät, jag var glad, vi hoppade sönder flaket och vi firade HELA natten långt med de finaste vännerna.

såhär löd det:

kan ni förstår? för jag kan inte fatta det, jajajajajaj 5 månader är länge kvar.
men inte enligt mig, och inte när man gått 12 år i skolan snart, då är 5 månader ingenting!

den 11 Juni ska jag hoppas vi får sjukt fint väder, strålande sol, vi ska stå på munktrappan och se alla människor, vi ska gå nerför munktrappan, skrika, sjunga, hoppa, kanske gråta? ... jag kommer vara så glad.
sen ska vi hoppa sönder hela flaket och fira hela natten med alla mina fina vänner.

vet ni vad som mer händer den 11 Juni 2010? ... fotbolls VM i sydafrika börjar!
den 11 Juni till 11 Juli kommer världens bästa idrott att hålla igång, det jag väntat på sen 2006, jag har väntat längre på VM än på studenten, och nu är det samma dag, det kan knappast gå fel?!

(om 5 månader kan vi som läste detta tänka tillbaka på den 3 Januari .. detta jag skriver nu, "att det inte alls kommer gå så fort" .. för om 5 månader kommer vi stå där och säga, FAN vad snabbt det gick! ) i promise.


det gick för fort, om två månader imorgon åker jag till USA, TVÅ MÅNADER?!
det var igår det var 4 månader, åtminstone kändes det så ... hur snabbt ska det gå?!

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv: det blir med en annan familj. kommer nog bli bestämt denna vecka om det bli min matchning som jag har nu eller ej. i så fall stannar jag kvar i seattle :)

2010-06-23 @ 02:24:37
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback