lådbilsbygge!

upp tidigt idag för första gången på riktigt länge!
ville helst ligga kvar, men jag kravlade mig upp!

vi skulle ju som sagt bygga lådbil, vår skola har race på torsdag, vårat tema är Cirkus.
så vi har en bur ... aah, den är snygg (;

den är inte färdig här ännu!
vi har tak och pimpat den lite till (;

sen drog vi till Jekyll&Hyde, för att äta och dricka oss glada på öl, (för de som gillar öl) (;
idag hade jag behövt färga håret, MEN jag hinner inte.
för vi ska hem till Emma ikväll och tagga! .. who cares? jag får väl ha utväxt, vem ha dött av det (:

Imorgon är det iallafall balen!

så jag kommer väl inte uppdatera allt för jävla mycket förens torsdag kvällen, alltså dagen innan studenten! (;
torsdag är det ju som sagt förfest på morgonen sen RAAAACCEEE!


tänk på att Bal-tiden är flyttad till 17:00 nu!!!!!!! okej? sen travllla vi upp till Brunnen 17:30!


Kommentarer
Postat av: Maria

hej, stället heter North Aurora. Är ca 45 minuter från chicago :)

2010-06-08 @ 17:21:59
Postat av: Amanda

I know, men jag tänkte mer när sista dagen var liksom??!! :)

2010-06-08 @ 18:45:04
URL: http://aworge.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Jaa jag vet! Och jag är jättenöjd med min familj, och barnen fyller 6 på söndag, inte 7. Men man får ändå liiite lite ångest när man kollar bilderna, du skulle sett själv! :O Men det är därför jag ville att folk skulle kommentera :P Jag vet ju själv också att huset inte spelar roll. tack!

2010-06-09 @ 14:06:09
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback