kristianstad.

Do I look crazzzzzy? : Yes.

så, med ett försenat tåg kom jag fram till kristianstad vid halv ett tiden.
jag var vrålhungrig så det fick bli dooonken, Ronneby har ju inte de, så man har ju väntat ett tag på de (;
efter en lång runda i staden och i värmen så fick de bli en fika och skitsnack.
jag har sätt mycket spännande folk som Louise berättat om!
på 20 minuter hann jag t.o.m träffa HELA hennes släkt, haha!

efter att ha åkt hem till looollo en stund och gjort mat och snackat skit om skåne så bar det av till 4 småbarn.
vi skulle passa dom hela kvällen, men jag kan ju då tala om för er, alla barn var under 5, och ALLA barnen var tillsammans lättare än vad William på 8 år är.

jag skulle med kvart över 11 tåget hem, vi var där 5 över, vi kunde inte köpa någon biljett, mitt kort VÄGRADE, louise hade lagt sin hemma, vi fick köra i rallyfart, i en bil som nog sätt sina sista dagar (; ta hennes skånekort, tillbaka till tåget, betala igen (då gick det fort) för att sen flyga på tåget hem!

vid 01:00 var jag hemma och heeeeelt slut i huvudet, ingen aning om varför.
men mådde konstigt nog läskigt illa, säkert donkens gamla kött haha!

Idag ska jag hinna se Söderlings final vid 3
imorgon börja the laaaaast week, 5 dagar kvar, sen ta vi studenten!
på onsdag blir det bal, men torsdag/lådbilsracet kommer bli kanon tror jag!
JAG HOPPAS PÅ FINT VÄDER!

efter studenten kommer Louise hit iaf, då får jag visa ronnebys vackraste sidor!
om jag kan hitta dom! haha
det var iaf en super-lördag! känns som om vi känt varandra hela livet nästintill!
och nu planeras det en liten weekend till Philadelphia i USA för min del (:

klassfesten/bilder kommer i ett inlägg senare ikväll!

sen är det både Nationaldag idag, och 78 dar till USA


Kommentarer
Postat av: sigrid

Maaaaalin! Checka detta -http://blogs.aupairinamerica.com/chicagoarea/



Där står det lite om vad som händer och sånt ... :):)

2010-06-06 @ 13:06:43
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: fian

sv : I LÖÖÖÖÖV you ^^ hahaha. Ne men mitt rum e najs! Hur är det med dig?

2010-06-06 @ 23:51:37
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

ja här finns ju så mycket spännande folk i skåne, haha. Hela min släkt är väl lite att ta i men nästan, HAHA halva iaf ;D



och såå hemsk är inte min bil :( med en ljuddämpare låter hon heter okej! :D



längtar till nästa vecka :D <3

2010-06-09 @ 13:53:25
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: marie

Hoppas ni hade kul, ledsen att jag inte kunde komma. Erkänner att det var sjukt dålig stil av mig! MEN få inte fel uppfattning om mig nu. "säg som det är ..." Ni får inte tro att jag INTE ville träffa er! :'((((( Det ville jag! Det var bara jag som har dålig minne och som planerar dåligt. Taskigast i världen är jag. Men förhoppningsvis kanske det kommer nån mer chans? Hoppas det i alla fall! Kram på dig.

2010-06-09 @ 13:56:34
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback