jobb och mail från usa.

äntligen hemma!
började jobba vid 10:00, och jag undra fortfarande hur fan jag ska lära mig allting?
på torsdag gå han som lär mig på semester och sen är jag all by my self!
det är en miljard knappar, men jag få lägga på ett krut med tänkandet, det måste ju gå!

har även ett truckkörkort nu också, hur lätt var det? - jo lätt.
och jag skulle egentligen slutat 20:00, men kom hem vid 6 tiden! LOVELY.
tog 4-5 timmar att införskaffa sig de korten!

och så hörde jag portugal spelade 7-0, hur sjukt? och den såg man inte!
vänta med spänning på Spanien - Honduras nu!

sen fick jag ett långt mail från min värdmamma idag, att hon grattade mig på studenten och hoppas jag få en underbar sommar, sen berättade hon lite vad alla skulle göra, 3 av ungarna skulle på soccer camp, och den siste på hockey camp, sen skrev hon så sött "Hela familjen räkna ner dagarna tills du ska komma, på onsdag är det 2 månader, vi längtar så"
sen hade jag frågat om jag fick visa alla bilder för vänner och berätta namn osv, och hela den biten och till svar fick jag
"it is fine to show pictures of our family to your friends.  I would think you would do that, I did not know this rule, it seems silly."

så jag kan berätta namnen för er, men däremot så vill jag inte lägga ut bilder, inte ännu, först vill jag känna familjen och såååååådär, varför ska jag ens lägga ut bilder på folk jag själv inte känner, haha känns ju lite sådär (:
Keith - 8 år. - fotbolls och ishockey läger
Clara - 10 år. - fotbolls läger
Monica - 12 år. - fotboll och streetdance läger
Kate - 14 år - fotboll och streethockey läger, ... hur coola ungar?!!!!

tänk att dom med hade nedräkning btw! wooooho.

05:48 - 13:48 jobb imorgon, och varför just 12 minuter i? don't ask.
såg ni att jag särskrev alla "läger-orden"? skulle skrivit camp och så blev de så, nu ser det lite mysigt ut ändå, nu få det vara så!!

Kommentarer
Postat av: marie

SWEET DUDE. Nej men allvarligt fan vad söta dom är, your gonna have the time of your life hos dom, det tror jag :)

2010-06-21 @ 21:03:43
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback