Fotbolls VM

som jag väntat på denna dagen, den 11 Juni (självklart till studenten) men så mycket till VM.
en hel månad av 3 matcher dagligen i två veckor .. 11 Juli är finalen.


bara idag har jag hunnit se två matcher, såg inte Usa - england, jag var på bio.
såg Sex and the city, I LOVE AIIIDAN! och samanthaaaa <3

men som tur var verkade jag ju inte missa något.
på tisdag spelar älskade brasilien, åh! det ska jag seeeeeeeeeeeee, Louise är ju troligtvis ifs här då, men du ställer väl upp va? (;
det är så många bra matcher nu i veckan, Holland - Danmark, englands matcher, brasiliens, frankrike, elfenbenskusten! DET BLIR EN FIN LEDIG VECKA MED FOTBOLL!!!!

nu är jag mer än död kan jag lova.
att festa i två veckor och sovit 2 timmar varje natt tär på krafterna lite ...
nu ska jag dääääcka och sova för livet.

Nu blir det fotbolls uppdatering i en månad (; alla resultat får ni genom mig!
heheheheh!

GOOODDD NATT (:

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

klart jag ställer upp! fotboll it is ffs!

men så bra att om jag missar matcherä r det bara att tjika in här ju! HAHAHA

2010-06-13 @ 12:25:25
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback