bränd.

jag är bränd som en rökt lax.
hela kroppen gör ont! speciellt axlar och armar.
men jag har åtminstone fått färg och det är ju det bästa av allt, smärtan bör ju vara över innan onsdag åtminstone (;

dock är jag den personen som förbli kräftfärgad, det går liksom aldrig över till brunt, haha!


legat ute i ekenäs nu i 2 dar med kosken (konstigt namn? hon heter ju egentligen Sara, men DET GÖR JU ALLA ANDRA OCKSÅ!, så det får bli kosken) ...

kosken: malin, jag vill bada! jag dör av värme.
jag: men chilla 10 min.
kosken: nej men vi går i nu.
jag: aja.
(vi stå på bryggan)
jag: a hoppa i då.
kosken: nej fan kallt, vi skiter i det!

jag: KOLLA!!! vad brun han var ... så jävla fuskigt.
kosken: meeeeen, det är ju en neger?
jag: han bakom idiot!

imorgon åker vi med 9 tåget till Malmö, ska mysa runt och chilledilla lite.
har bestämt att följa med på Tivolirock i kristianstad den 17 Juli också! har för mig jag inte jobbar då (:

men nu har holland vunnit och är vidare, ikväll är det Brasilien.
jag måste hoppa in i duschen, .. tjockis har huggt ner vårt FEEEEETA träd som gav skugga över hela tomten från 15:00 .. nu har vi fortf sol över hela tomten, det är underbart .. OCH poolen är fylld! (:

(bild från gooogle)

Kommentarer
Postat av: Tinde

pool & grejer? jag är ledig tors-sön, får jag komma ;) ? haha :D skön konversation ni hade där på stranden!

2010-06-28 @ 18:55:37
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

haha gött, kanske ligger där och steker på torsdag morgon då :)



jaaa det är jag! eller ledig 15e, jobbar 6.45-15 den 16e men kan nog byta så jag jobbar kväll 13.30-21.30 istället :) så då kan vi ses? eller ska du göra nåt hela tiden?

2010-06-28 @ 20:08:22
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

ja då ses vi den 16e aug då ;) precis innan du åker! ;)

2010-06-29 @ 20:59:29
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback