7 days to go.

ännu mer sol! helt otroligt att det har varit fint i 3 dagar, INTE VANLIGT i blekinge de.
har legat och stekt i två timmar nu, sen kom det ett hundratal moln så det kändes lönlöst.
men jag tror det har hänt lite på mina lår åtminstone (y)

igårkväll satt vi på JH med en massa folk, skålades och åt, drack och åt igen osv.
och det var varmt, kanon kväll!

ska se söderlings match vid 13:00, sen vid 3 ska jag in till staden och möta mamma.
och såååå ikväll, klasseeefest, jag är glad, för det är amanda som har den och hon bor tvärs över gatan.
annars får man allllltid åka in till stan och försöka fixa skjuts hem och sådär, but not tonight (;

7 dar till studenten, EN ENDA liiiten vecka.
ingenting jämfört med månaderna man räknat och räknat.

Kommentarer
Postat av: Lollo

7 DAGAR är helt sick! Och det känns som att jag har något att göra HELA tiden, hahahaahah.



Jag var i olofström idag :o hämtade min kusin, haha :D



sv: ja o_o älskar att gå in där _ fan vad sjukt! AHHAAH innan var det för att dom har manga där vilket jag älskar/älskade... men nu är det föär böcker med :P så billigt 8D

2010-06-04 @ 15:15:42
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: sigrid

JEE, heeeelt sinnes att det är 7 dagar kvar för diiiig!! All lycka - och för mig jag har fått mina bokxar :)



Kommer vara fulländad OTH freak när du komemr till usa ;P

2010-06-06 @ 11:25:39
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback