flygtider.

min värdmamma har bokat min flygbiljett (y)

26 Augusti
lämna jag New York för Chicago.

NYC-LAGUARD - 6.00 PM (18:00) ... Svensk tid - 11:00
CHICAGO-OHARE - 7.35 PM (19:35) - Svensk tid - 12:35

en annan fin grej, TVÅ av de som åker den 23 augusti med SI, ska även bo i samma område som mig i Winnetka, hur coolt var inte de? att de var två stycken och så nära .. så vi reser enda från Sverige tillsammans, till New York och till Chicago.

-
från en grej till en annan, min dryga pojkvän bjöd mig på middag idag och efterrätt blev det jordgubbar, i like!
(han är dryg) han sitter här bakom mig och prata om fotboll .. som han tror han kan nåt om (; PFFFT

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ha, när du hade skrivit detta på fejjan, trodde jag att du fått de tider från Sverige till USA, men icke :)



Ja, nu msåe jag väl börja packa.. känner att jag kunde vara liite mer förberedd än vad jag är.. :)

2010-07-04 @ 10:13:50
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback