a car.

handbolls EM för sverige sög ju as alltså, haha!
lite pinsamt ändå! - nåväl, mot OS och VM.
spenderade kvällen hos fredrik iaf, var så jävla slö i huvudet så åkte hem lite tidigt.

jocke kom ju nyligen också, med min bil.
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
men egentligen är den rätt cool, traschiga bilar är häftiga på nåt sätt, dock var denna AS SKITIG, kunde lika väl vara grå istället för vit, men fan bryr sig på vintern? haha
sköna säten iaf, det får den plus för ... och för att man inte kan få upp bagageluckan (; heja!
RADIO<3 VÄRME<3 INTE REGNA IN<3 .. har ju inte testat köra den ännu, palla inte .. få bli imorgon.
hon är ju trots allt snart tolv på natten, hur som helst slå den väl inredning med min förra bil med hästlängder, inte så mycket utsidan, men aoohmen, om 6 månader dra man till usa, tillsdess ska vi hinna rasa den samman!

dagens problem som min mamma är stressad inför imorgon för kalaset är:
vilken duk ska jag ha till bordet då? usch vad jobbigt det kommer att bli.

nejfyfarao, en god natt sömn nu, eller iaf sömn då.
imorgon ska det ju bakas mina FAVORIT kakor på hela jorden, och vad dom heter ... ja, kärleksmums, chokladrutor kanske?
NO IDÈA, de är iaf som typ chokladrutor med kokos på, (de bör heta chokladrutor då) känns lite logiskt.

Natiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback