asien! <3

thai mat blev det, tog dock fel mat.
trodde jag hade tagit nummer 10, men tog 19.
men var inte alls tokigt det heller, var friterad kyckling, kokosmjölk, wokad grej, chilli, sötsur sås med vitlök och så ris! gotttittt. varit på thai resturangen tre gånger sen det öppnade den 22 december, det är inte illa!
skulle kunna leva på thai/kina mat HELA mitt liv .. jag är allvarlig.

hyrde film, The rad baron - sööööög som fan!
snygga skådespelare och sådär (; meeeen dom hade gjort det lätt för sig, (the red baron levde ju under första världskriget och var pilot) men man fick se en luft duell typ? på max 2 minuter av en film på 2 timmar.
huvudrollen dog också, men det hoppade dom över, två veckor senare blev det bara och så berättade dom det liksom, var helt väääärdelös!

nu är snart klockan 01:00, jag är döds trött så ska kika färdigt på burn notice, det verka gå hela natten på 6an? sen ska jag soooooooova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Augusti låter bra, då får du ju även tid för en svensksommar. :) Som borde bli fin nu, för allt säger ju massa "väder-forskare" att om det har varit en rejäl vinter så ska det bli en väldigt fin sommar. :P Och det kan ju vara bra att ha tjänat lite pengar.



Jag tycker också ålderna är ganska perfekt. Äldsta barnet kunde kanske ha varit lite yngre, fast jag har alltid sagt att jag helst vill ha två barn det äldsta i ålder 9-11 och det yngsta på ca 7 år. Så barnens ålder stämmer ju in ganska bra på hur jag har velat ha åldrarna. :) Och 3 barn kan jag ju också tänka mig. men inte mer.

Haha, jag lovar att jag ska berätta på söndag så fort jag har pratat färdigt hur det gick. :D



har du inte fått din sista referens än? :)

2010-02-06 @ 01:03:55
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback