thailand-resan försvann!

lördaglördag!
spenderat min kväll hos fluff, fin fint!

hjälpte till att flytta min hotmail till gmailen (eftersom min hotmail skickar halva mail ibland)
anyway, så hade jag runt 400 mail, så jag tänkte rensa LITE, men så råka jag klicka rensa allt!
och där i ligger ju min E-ticket till thailand, till England osv, jag fick den VÄRSTA paniken i hela mitt liv.
så jag fick vidabefodra mina e-ticket till fredrik fort så in i helvete (dom låg i papperskorgen)
taaaack godegud, nu är dom i säkert förvar iaf.

Trodde allvarligt jag hade förlorat en hel resa där, för hade ingen aning om vad sidan hette jag bokade dom, eller någonting, sorgligt sorgligt - btw, om en månad är jag i Thailand nu, kliver av planet i Bangkok vilken sekund som helst, förstår ni? EN MÅNAD!

imorgon ska vi köra till Kosta Outlet, och jag ska ta många bilder på vårat vinterland!
Hörde att Chicago också hade fått till det med en jävla massa snö, - Evelina och Jennifer verka ju mest lyckliga! :P
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback