only 4 daaaays!

jag bruka inte läsa kändisbloggar, utan mer resebloggar.
mina kompisars bloggar i USA, resebloggar från Australien och England osv.
men när man får höra att t.ex Kenza är utomlands så hoppa jag ofta in dit och ta mig en titt.
nu är hon i thailand, och jag hade NÄSTAN glömt bort de där Pannkakorna med nutella som jag nästintill åt ihjäl mig på där nere .. tills hon skrev om dom, ÅÅH det bara vattnades i munnen på mig!

De är otroligt goda, det är sinnesjukt så gott något kan vara!
ska äta en varje dag! tills jag tröttna på de.

(google bild)
- det ser ju inte mycket ut för världen, ser riktigt snuskigt ut.
MEN AAAAAH SÅ GOTT!


det är inte lång tid kvar, usch vad jag gnäller - åtminstone gnäller jag om något bra (;
tycker det är jävligt mycket gnäll på facebook nu för tiden!!
ANYWAY!!!! - 4 dar, 4 daaaar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år! ♥

2010-12-31 @ 12:02:35
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback