December 28th.

undra hur taggad jag är om en vecka?
stiger av planet när som och möter upp min bror som jag inte sätt på 5 månader!
- värst blir väl dock thailand, som jag inte sätt på 5 år!

nåväl, united spelade lika mot birmingham, riiiiiktigt ordentlig dålig match!
men en poäng, serieledning och fortfarande obesegrade igenom säsongen!

har tappat intresset för bloggning lite just nu, iaf för att vara mig.
dont know why, händer inte mycket .. passade två galna pojkar idag, Viggo och William.
är helt slut också, tror jag åkt på något .. fryser som en galning, så ska hoppa i sängen närsom och se på Navy.
imorgon kaaaarlskrona, hitta lite adapter till datorsladden för england!
tur man inte behöver adaptes till thaaaailand, I LIKE!

Vi hörs när vi höööörs!
(suger anus på bilder nu, men i thailand får ni se fiiina bilder)

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Ååh, jag vill också till Thailand, så himla skönt (:



Sv; ja jag vet, blev också ganska upprörd, värsta påhoppet!

2010-12-29 @ 11:48:25
URL: http://sannasrum.se
Postat av: cassandra

hahaha japp! :P jag vill ju ha soooool och bli brun! du kommer ju bli stekt, det blev ju inte jag, så ja jag är avis på dig! ;P

2010-12-29 @ 17:01:23
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback