aa, Illinois! I miss you.

jag saknar Illinois, och Winnetka idag.
jag saknar Chicago, Wilmette, Glenwiev, Glencoe, Evanston.
Jag saknar den varma sommaren i Chicago, och i Winnetka.
jag saknar att möta den crazygubben i "the grand store"
Jag saknar att gå Sherridan Road ner längs vattnet och se allllla stora hus.
Jag saknar att gå längs Cherry street och gå hem till Megi, och bort till Oak street och möta Giluia.
Jag saknar att ta Metran in till Chicago, spendera timmar på Cheesecake, och vandra längs Michigan ave.

Men mest av allt sakna jag mina vänner därifrån .. jag saknar dom mer än vad jag saknade vännerna när jag var i USA.

- det är fortfarande oklart för mig att jag bodde här, i Illinois ... its insane!


ska ut och fota snövädret sen, ska vänta tills det slutat snöa så mycket.
SEN ska jag faktiskt lägga upp en bild på mina två yngsta värdbarn, aldrig gjort de ...
jag kommer dock ta bort den lite fort sen ;P
jag får ju lägga upp bilder nu, men känns lite skumt ändå.

Alla har ju börjat med sånahär listor nu också.
att man varje dag ska berätta nånting.
tänkte jag skulle köra en sån, så hinner jag färdigt till thailand (;
Vissa rutor är tomma, man måste ju få lite pauser (; - börja senare idag.

Dag 1: Presentera dig själv
Dag 2: Dina föräldrar
Dag 3: Ditt hem
Dag 4: Din första kärlek.
Dag 5: Din definition på kärlek
Dag 6: Dina vänner
Dag 7: Din bästa vän
Dag 8: Något som förändrat ditt liv
Dag 9: Din drömresa
Dag 10: Ditt motto
Dag 11: Dina syskon
Dag 12: Vad har du i din väska
Dag 13:
Dag 14: Din dag
Dag 15: Dina drömmar
Dag 16: Dina mål i livet
Dag 17: Ditt bästa minne
Dag 18: Din favoritsak
Dag 19: Något du ångrar
Dag 20: Ditt liv
Dag 21: Ditt kall
Dag 22: Något som gör dig upprörd
Dag 23: Något som får dig att känna dig bättre
Dag 24: Något som får dig att gråta
Dag 25: Något som du saknar
Dag 26: Dina rädslor
Dag 27: Din favoritplats
Dag 28: Din strävan
Dag 29:
Dag 30: Ett sista ord

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh rolig lista, vart hittade du den? :)

2010-12-02 @ 14:45:08
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback