3 - Ditt hem.

I Kallinge bor jag, oftast hör ni mig säga Ronneby.
för det är väl det vi tillhör, Ronneby kommun, vi bor liksom bara ett par minuter ifrån den lilla "staden"
Finns inte mycket mer att tala om, ALLA känner alla, ALLA vet allt om alla.
och jag vill bara bort härifrån, - det är Sveriges tråkigaste ställe! (:
Huset är detsamma, från det jag föddes.
jag har nästan bott i samma rum också, hade ett större rum än de jag har nu, och det jag har nu är tråkigt stort.
jag hatar stora sovrum, så flyttade ner till det "lilla" - som fortfarande är överdrivet.


- thats it.
- har varit en fin helg, sätt johan och linns nya lägenhet.
ska hem till fluff om vilken sekund som helst, och så ska jag nog till Kosta Outlet imorgon, se om det är något att ha?
Jay var ju kung igår och taaaaacka gudarna för att Olle åkte (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback