2 - Dina föräldrar

Nummer två.

Jag har inga bilder på någon av dom, så ni får nöja er utan.
Mamma heter Britt-Marie, och Pappa heter Nils-Arne - även kallad tjockis mer i denna bloggen.
dom är gifta sen sådär hundra år tillbaka och båda har taskiga dubbel-namn (;

- Vår familj är ingen typsik svenssonfamilj, vi glor inte på film tillsammans.
vi prata inte så mycket tillsammans och vi hitta inte på saker på helgerna, osv!
Jag och min mamma är ett team, hon är allt jag behöver på hela jorden, och då är jag helt allvarlig.
Jag skulle dö utan min mamma, hon gör allt för mig, och sure, hon lyssna med röven när jag berätta nåt ;P
Men hon är världens bästaaaaste någonsin!

Pappa aka tjockis och jag är väl inget lika bra team, No secret there.
Jag vet inte senast vi pratade normalt med varandra, kanske var det 7-8 årsedan?
vi reta varandra, han är tjock, jag är ful, han är äcklig, jag är bortskämd och så håller vi på oss, självklart på ett mer lekfullt sätt, vi blir nog aldrig arga på varandra, jag vet att min pappa gör allt för mig.
han betalar allt jag vill ha, han betalade USA, han betalade Thailand, han betalade min hemresa från USA.
som ni hör, han köper allt ... och det är väl där jag har ett litet problem, det går inte att köpa allt.

Efter att min mamma blev sjuk i Cancer, som hon kämpade sig igenom kom vi mycket nämre varandra, jag följde med henne till sjukhuset varje dag, och ändås gjorde hon allt för oss, mamma som är lite för snäll ibland.
Men hon blev frisk! tjohoooo! - då kom MS istället, men hon ha aldrig visat sig sjuk, hon är ju pigg som en NÖTKÄRNA! (; jag vet att det inte är så, så på senaste har jag gjort allt för att underlätta för mammsen, mest i smyg så hon tror att hon inte är helt handikappad.

Så denna konstiga familj, samt mina två bröder är en helt okej familj.
Vi hatar varandra ibland som alla andra, vi bråka som alla andra, vi myser inte lika mycket som andra.
Vi gör det lite på vårt eget sätt istället, det kanske inte är det bästa - men de verka ju funkar.

So that's us, Ottosson Family.

- spenderade min natt hos kosken, hade Desperate housewives maraton, åt massa skit, snackade massa skit.
och däckae sent i snöstormen - 50 cm snö ute, HEEJEAA!

nu flyga in i duschen, mot idol, Hajar som Hajar och annat skit.
åt thaimat till Lunch idag, och till Middag blev det Kina mat med tjocken, GÖTTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback