18 - Något du ångra.

Vet inte vad det skulle vara som jag ångrar faktiskt.
en liten grej som mer är dum i huvudet är väl att sist jag var i thailand så dog min kamera på sista dagen, allt raderades ... ångrar isåfall att jag inte tog med ett minneskort eller liknande så jag kunde spara de.
men inte så mycket ändå, för nu ska jag tillbaka dit och få ta nya bilder - och sen den dagen då allt dog har varenda semesterbild fått kopia efter kopia, som grekland, USA, thailand kommer att få och england.

man får ta saker med en klackspark, har det hänt så har det hänt .. omöjligt att gå tillbaka i tiden.

IDAG är det den 20 December 2010 .. det är alltså exakt 6 årsedan jag träffade fredrik.
många jobbiga dagar med den karln, men många fina dagar också.
men firas ska den inte (vilket den aldrig gjorts heller (?), ikväll ska jag träffa Linn och skitsnacka!
- hade tänkt gå ut på en fotorunda idag och samtidigt gått upp till apoteket, men är så förbaskat yr, förstår ingenting?
har typ inget balansinne idag, gå typ in i saker och snurra runt och halvtrilla.

vill nog faktiskt bli brunhårig igen, här var jag lite rödbrun om jag inte minns fel.
var sommar/höst 2008.



vilken ful bild egentligen, hahahh! ser ut som han är 50 cm lång!

Kommentarer
Postat av: minnie

Hej, hoppas allt är bra med dig, skulle vilja rekommendera min blogg, kan du inte kika in och se om det är något för dig, skulle det vara det får du gärna följa mig på bloglovin.



Tack på Förhand

2010-12-20 @ 18:40:44
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback