15 - Dina mål i livet.

det känns lite som att mina drömmar och samt mina mål i livet är detsamma?
blir sportjournalist är väl mitt mål, jag har inte nått målet förens jag sitter där på Viasat fotboll och prata om Manchester United .... så antar det inte behövs mer förklaring på den punkten.

det har snöat i mer än ett dygn nu, det har nog kommit upp mot 20 cm nysnö ...
och inte nog med att snön orsaka kaos, så är Damernas Super-G inställt? fan är detta liksom.
meeen nu ska jag sticka iväg, ikväll blir det taccos, bada bastu och se på love actually - tydligen en film jag missat som ska vara suuuuper bra? We'll se abooout that.

men nåväl, vi får en vit jul, en vit nyår och en sooooolig januari månad!
jag är nöjd.


7 dagar till Julafton
14 dagar till Nyårsafton
17 dagar till Thailand.
62 dagar till England.

Kommentarer
Postat av: cassandra

synd då, japp då får du ta från dit fönster allt! :P haha jaa bra förslag, men fotbollströja till killen - icke, han har det redan och tjejen vet jag och mamman också, så det ör killen jag needar help till!!fan att det ska vara såååå svårt :P jag.avlider.nu...

2010-12-17 @ 13:45:30
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback