11 - Dina syskon.

det blir ju en rolig en, jag vet att en av dom läser bloggen iaf, kanske t.om två?

två bröder har jag, äldre är dom också, enhel del äldre faktiskt.
jocke är 26 och björn 30 (jag tror dom är såhär gamla iaf?)
jag har väl lite mer kontakt med jocke eftersom björn flyttade ut innan jag knappt hann stå på benen!
inte riktigt så, men nästintill.

två stolpskott är det iaf, jocke slog mig och retade mig när jag var liten, och björn slog jocke för att han slog mig.
Jocke beteer sig som 5 år och man få alltid leka storasyster till honom, vi slåss fortfarande och vi bråka fortfarande som fan, men det är ju på skoj, LITE har vi nog mognat sen vi var små.
Jocke ringer mig när han är full som ett as och säger han älskar mig (; och ska döda alla som rör mig.
han är lika envis som jag, vi älskar idrott lika mycket, vi tycker på ett sätt lika dant om allt, och folk som hör på oss tycker vi äckligt lika till sättet, jag blev kallad "lilljocke" förr - till utseendet är jag inte lik nån, jag är snygg!

björnen - han beteer sig som 6 år, och man får leka storasyster där också! men vi slåss och bråka vi också lika mycket fortfarande ... på skoj såklart! - det fina här är att han har två små barn som jag får retas med huuuuur mycket jag vill, jag menar jag hade ju själv ingen som var ynge och jag kunde retas med? så då använder jag dom och det funkar utmärkt (;
Björn är inte lika envis, han hatar nästan allt som ha med idrott och göra, och karuseller? förstår mig inte på honom ;P

så kort och gott, jag har två "äldre småbröder" - dom ska vara äldre, men jag vetifan alltså!

jag vet ifan hur de ska gå i thailand med 31 dagar med jocke alltså.
på facebook låter det "vet inte hur jag ska orka dras med dig" - det de synliga inläggen.
och på meddelande stå det "fan vad kul de ska bli att du kommer"

så, vi tycker alla om varandra, men vi skulle aldrig visa de (om vi inte har alkohol i kroppen) (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback