i Chicago.

tänkte jag skulle skriva att jag är i Chicago just nu.
det är så många nya intryck, två stora städer på bara ett par få dagar.
och så mycket nytt folk, "annorlunda språk, men jag försöker hinna med så gott jag kan!

jag ha fått ett jätte välkommande, fina skyltar "welcome to america malin" osv osv.
ungarna ha visat mig runt, och dom är så vuxna ... tjejerna är så himla fina när dom prata, och vill göra som alla vuxna gör, haha!

men jag ska försöka skypa med er familjen på lördag, på morgonen - eftermiddag er tid.
jag skriver här sen när jag vet när jag hinner osv, och om jag hittat en ny sladd till datorn, den funkar inte i adapten, så batteriet är på 50 procent bara.

längtar efter fredrik lite smått just nu, men är egentligen alldeles för trött för att tänka.
God natt på er, nu ska jag däääääääääcka, - nu är jag  7 timmar bak förresten!

huset är gigantiskt och vägarna är så söta och små här och alla hus är sjukt stora, som på film! (;

Kommentarer
Postat av: EMMA G (au-pair)

är det för att det är nå små piggar som sticker ut i adaptern eller varför funkar inte sladden? för min adapter hade piggar som stack ut och dom filade jag bara ner:p

2010-08-27 @ 05:19:50
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är din sladd för "tjock" till datorn så du inte får ner den i adaptern? För om så är fallet kan du köpa en ny adapter i USA. Jag köpte en ny på bestbuy och den funkar prima :) Finns några du kan välja mellan. Hade samma problem som du i början.

2010-08-27 @ 14:51:09
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ska fixa micken tills imorgon då !!!!

Bara tryck in kontakten stenhårt.. Sparka eller slå spelar ingen.. Funkade för mig iaf

2010-08-27 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback