18 kilo!

klockan är 00:15, det är söndag, alltså - imorgon åker jag.

Men innan dess ska vi ha hela söndagen och en liten bit inpå måndagen tillsammans!

idag har mina två finaste vänner varit här, slagit in paketen, packat hela resväskan.
18 kilo enligt vår våg, så jag ha goda marginaler ifall vågen på Kastrup visar mer!
vid 5 tiden kom hela släkten och det blev kräftskiva!

nu har jag spenderat min kväll hos fredrik, men vi var båda två lika döda och jag ska nu sova sista natten helt ensam i min älskade säng!

och så imorgon blir en hektisk dag, ska inhandla allt jag ha kvar, träffa björn och familjen, träffa Ranta när hon slutat jobba, träffa Sara en sista gång och så ska jag mysa med mamma och därefter kommer fredrik, så ska vi mysa ihjäl hela kvällen/natten och måndag morgonen för att sedan rulla mot Danmark och ut från Sverige.

men först en riktig god natt sömn!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart är du i samma land som mig igen. :) Fy vad kul!

2010-08-22 @ 05:57:37
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback