samtal med Chicago del 2.

det var mer avslappnat denna gången iaf (: vi skrattade och berättade om vädret (observera tantigt, dom hade fint väder, vi hade regn "/ haha) och vad vi gillar och göra på fritiden, bästa vänner, hur jag träffade fredrik och sådär (:
lite frågor hade hon, kuggfrågor typ (; hon sa "om två av barnen bråka om tvn och om ett varsit program, hur gör du då?" - jag svara ju som jag gör "antagligen får dom se kanske 10-15 min var, klara dom inte av det, stänger jag av tvn och vi gör nånting annat" - hon svara: OOHH I like that a lot!! (:

bilen: Ja, på vardagarna fanns det alltid bil till mig, eftersom dom tog tåget till sina jobb, på helgerna var det ibland och ibland inte, berodde på lite hur många som hade fotbolls matcher, men det gick tåg jätte ofta, samt att au pairen sa att jag kör mycket på vardagarna, så kör mina vänner på helgerna ist.

hon avslutade med att "jag gillar verkligen dig malin, är det okej om jag prata med min man först? och sen ringer jag dig veeery soon?"

hon skulle skicka mer bilder på huset iaf (: sen frågade hon om jag ville följa med på skidsemester till Utah.
jag kunde stanna hemma om jag ville, men nejfan, får man åka till en stat man aldrig annars vill åka till, så aaaabsolut (;

jag glömde fråga om fredrik igen, HAHA! jag får göra det nästa gång igen (;
hoppas det blir en nästa gång - för mina vänner, .. tacka dom ja till mig, tackar jag ja till dom.
jag är så galet exhalterad över denna familjen att jag kan dö, JAG VILL!!!!! JAG VILL!!! JAG VILL.
och såhär känner jag inte över New York iallafall, och då bör ju Chicago vara mer rätt? eller eller eller?
synd att NY,s au pair svara heeela tiden, hur snabbt som helst, och Chicago au pairen suttar sate på att svara, haha ..

New yorks au pair svarade också på mitt mail om hur barnen är, och hon skrev att dom aldrig lyyssnade typ, och var väldigt jooobbiga och spraaang iväg och skreek osv - men hon älskade dom, och visst .. förstår jag, men hon skrev typ ett A4 om hur joobbigt det var oftast

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ha, okej nuuuu är jag mkinst lika exalterad som diig :D



Hi, men fråga om fredrik i nästa samtal :D Och sen såå jag har biil hela tiden, jag kommer och hämtar dig på helgeen :D

2010-04-17 @ 19:08:25
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Louise

jag tycker verkligen det verkar som om chicago är din familj. Galet vad roligt!! :D

2010-04-17 @ 19:09:26
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Okej :)

Jag röstar på Chicagofamiljen jag också för den låter jättebra. Men det är ditt val! :)



Skulle vara kul om du åkte den 16e för då åker jag också :) haha

2010-04-17 @ 19:11:56
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Louise

haha ja det var riktigt korkat, men det är väl som jag är ;) Ja jag hoppas på att det kommer något över kvällen/natten, för det känns som en lördag är en passande dag att leta au pair på :P Jag har filmat lite idag, så jag ska försöka sätta ihop nått och hoppas på att det lockar lite familjer :D

2010-04-17 @ 19:26:23
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback