Foto - check

jävla gytt, slippa betala för ett visum-foto! SPARA PENGAR !!!!!!!!

och en fråga angående DS160 ... när jag klickat spara, kan jag inte gå tillbaka isf?
för nu har ju jag klickat spara så att bilden sparades liksom, men jag kan ju inte gå tillbaka nu längre? :S funkar inte för mig.
och där det stå "does not apply" eller vad det är, ska jag ALLTID klicka i den?
alltså, jag ha verkligen inte fattat det här ... hahahahaha!

ska tvinga min pojkvän att hjälpa mig i helgen.
annars får han stryk, HEHEHEHE









Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okej men det låter ju bra ju! Jag har nog bara haft oturen att hitta såna som har haft otur med matchningarna. :)

2010-04-29 @ 19:03:23
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback