Crazzzyyy people.

jag blev dödstrött efter tbc testet, haha! sov som en stock (y)

började prata med en tjej från österrike innan, suuuper trevlig och sådär.
jätte mycket saker gemensamt, kommer bo 30 min ifrån varandra.
men sen blev det konstigare och konstigare alltså, det var som om hon kär i mig typ!
neeej men seriöst :P varje gång jag inte skrivit på nån sekund så säger hon "jag trodde du kunde prata massor? säg nåt kul ... nu nunuunnu" och så skrev jag att jag ska se på fotboll nu och tbks får jag "aha, så du lämna mig nu? är fotboll viktigare?"
och hon va seriös!!!

Hannah fick precis en match, från Illinois, 13 min från mig (y) nu håller jag stenhårda tummar för att det blir den familjen hon ska till (a) haha .. hade varit lite skoj att ha nån hemifrån med sig dit (: plus att hon åker isf samma datum också .... men ja, who knows! misslyckas väl helt, för min del alltså (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback