alla matchningar (sålänge)

fått höra att många inte fatta hur många matchningar jag har osv.
finns kategorier i vänster hörn om matchningsprocessen! (:
men jag kan dra dom lite kvickt här (än så länge alltså)

1. Chicago, Illinois, kille på 5, tjej på 8 - rann ut i sanden.
2. South Orange, New Jersey, två killar, 6 och 9 år, tjej på 11 - rann ut i sanden.
3. Engelwood, New Jersey, tjej på 8 och kille på 10 - jag tackade nej, mamman var craaaazy.
4. Novi, Michigan, tjej på 11 - dom tackade ja till mig, jag älskade familjen, hade konstig magkänsla och dom ville jag skulle svara snabbt som satan, mindre än 20 timmar på mig och jag velade till ett nej.
5. Saint Elgin, Illinois, tjej på 3 och kille på 8 - bra familj men konstiga regler.
6. Saint Charles, Illinois, kille på 10 och 12, tjej på 15 - underbar familj som tyvärr valde en tysk ist.
7. North Salem, New York, tjej på 4 och kille på 6 - Bossig familj, bortskämda ungar och tjejen hade blöja (inte van)

Nummer 4 och 6 var bäst, nummer 4 hade den bästa familjen jag hade kunnat tänka mig, den var så perfekt, den hade allt utom samma intresse och bara en tjej ... inte mycket au pairer i området och min magkänsla ... den var inte kul, jag ville bara spy och skita i allt, dom tackade ja till mig, jag velade för mycket och sa att jag förstår att dom inte ville vänta osv, så dom fick leta efter andra ... ibland ångra jag mig, ibland inte, men magkänslan var FEL och då är det FEL!!! nummer 6 var helt underbar, ... men dom valde en tysk eftersom dom var vana vid det,

tänk på det mina små vänner, magkänslan ska vara rätt, ni ska vilja skrika raaaakt ut att ni ska dra till usa.
annars är det ingen mening ... min familj kommer att komma! om det blir 8:onde matchningen, eller 45, det har jag ingen aning om, och kommer den inte så var väl inte USA min grej helt enkelt (:

everything has a reason.





Kommentarer
Postat av: Lollo

Eller det är inte dagis, utan på fritids :)

2010-04-10 @ 19:28:08
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kommer snart hitta den rätt familjen. Det är jag säker på! :) Lite tråkigt att du inte har fått någon ny matching på några dagar än. Vad gör alla familjer, vårstädar hela dagarna eller? :P

Och det där med bra magkänsla håller jag helt med om! :D jag blir så glad varje gång jag pratar med min familj, eller bara får ett litet mail. Det känns så bra så det inte är klokt! :)

2010-04-11 @ 01:10:07
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Joo, men det finns ju 500 familjer och ngn måste ju höra av sig ;P Eller något i den stilen, men tänk på lollo, hon fick ju vänta från november till januari innan det satte igång!

2010-04-11 @ 09:14:13
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback