4 april.

påskbord igår, jansson är ju bara för gott!
även om små kottarna var här och Wille stod och dreglade och spottade i min säng, underbart!
Viggo var desto sötare, like always!

drog hem till Gustav på kvällen, hade några cider och ALLA smakade sjuuuukligt konstigt igår.
olika smaker och ändås var det inte alls som det bruka smaka, jääääkligt sorgligt och underligt?

idag är sista dagen jocke är hemma, ska bli skönt för att occkupera min dator, internet, tobadrummet, mitt rum HELA TIDEN.
- hemskt tråkigt väder idag, är fan inte kul nånstans och imorgon ska det visst vara ännu tråkigare.

och mitt humör är i botten idag, tänk att man kan låta vissa människor får första sitt humör.
alla lyckas inte, men en person kan få mig att vilja skjuta handen av mig själv samtidigt som jag dra en kniv från tån till hjärnan .... så illa är det ibland alltså!

NAHEEEEP! packa ner allt i resväskorna och dra till usa nu? eller thailand? .. åh thailand, älskade thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback