trollkrig!

Jaha, så var dessa tre dagarna över!
fy så kul vi haft och fyfan så skönt det är att vara hemma dock ;P
vi ha ju spelat in en trollfilm, vi har väl trollkläder men mest häx ansikten allihopa!
men vad gör det, kul hade vi väl iaf .. även om så jävla många gnäller, fattar inte gnäll?
det är väl bha att sätta sig i skogen 7 timmar, man bli varm sen! - om en vecka är det glömt iaf.
vi fick iaf med hela filmen och alla klipp, mycket motion har det blivit, springa mellan olika scen platser och gapskratt i kameran som vanligt när man aldrig kan hålla minen, jag är sämst på att vara seriös!
vet inte hur många tagningar vi fick ta om pga av mig (: plus att i en scen ska fluff dra upp mig på en kulle.
och det är as mycket mossa så jag halka och flyger iväg, haha!
ladda upp lite bilder här under.

på kvällarna bodde ju jag, anna, fluff, jakob och hunden elsa i annas hus där vi var.
vi lärde jakob spela fia (hur kan man inte veta vad fia är?) .. vi ha bråkat med jakob, slagits och grälat.
tittat på star wars och sagan om ringen, fast då kollade jag på vänner på datorn ist (;
sov knappt nånting första natten, anna sov som en gris och jag kan inte somna när andra sover.
andra natten gick väl sådär, men nej jag behöver min säng.

skönt att vara hemma iaf, till helgen är det fotboll .. jag har snuskigt med huvudvärk nu och imorgon har jag bara en lektion och den kommer jag skita i, jag orka inte! behöver ordentligt med sömn och så ska jag baka scones hade jag tänkt mig (:
men nu ska jag äta god mat, blev grillat, inte ätit på typ 3 dagar ;P haha.
ska väl försöka hinna med en fika med sofia, sen ska jag sova åt a bara FAN ikväll! gud så skönt.

jag: fluff, kan du sätta på min svans?
fluff: japp, dra ner byxorna!
jag: vaaaaa? nej sätt in den.
fluff: jaaaa, dra ner byxorna!!!!
jag: nej jag ha häftstift? tryck fast den i tröjan ...
fluff: jaha men dra ner dom ändå!












det räcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback