Larsson, sveriges största!

inte mycket sömn för mig här inte.
rullade runt rätt bra till klockan blev 4 igen, sen somnade jag!
tur jag var ledig idag och vaknade inte förens 10-11 tiden!

fick köra till skolan för att hämta min religion bok som jag glömt.
sen snabbt hem, läste en timme .. och somnade!
så vid 1 tiden till halv 4 tiden fick jag i mig sömn, FY så skönt!
kommer väl inte somna inatt, men gör fan ingenting, inatt ska fler sömntabletter ner ... yeah!

och idag medelar Henrik Larsson att han sluta spela i helsingborg, i allt som ha med fotboll att göra.
den 1 november är det slut, slut på mer än 15 år .. slut på allt.
jag ha tjajat förr .. om att han slutade i landslaget, jag trodde han skulle spela en säsong till i HIF iaf.
detta gick snabbare än jag trott, än jag velat!
Jag kommer sakna Sveriges största fotbolls spelare igenom tiderna, för det var han, verkligen!
han har fått dom största priserna man kan drömma om, och spela i de största lagen som ingen trodde från början.
t.o.m så att Drottningen i England gav han utmärkelse för sina insatser i fotboll och Konugens medalj ...
och så jävla mycket mer ... tack&hej världens bästa, åh vad jag vill se repriser nu.
Barcelona CL finalen, där han var med på båda målen och avgjorde!

nu kommer lite fina bilder från hans fina tider ...



Sveriges Landslag. 2004 mot bulgarien.



Barcelona vann CL 05/06, Henke avgjorde.



Celtic 1997-2004. han vann ligan 4 gånger med sitt lag!



Manchester united, som han blev utlånad till 3 månader, där han blev väldigt hyllad.



Helsingborg, finns för mycket att säga.



du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback