snart sommar!

Ja nu har jag valt STS, och det ska jag hålla fast vid nu.
ska inte klicka in på CC's hemsida något mer.
alla har sina fördelar, men sts hade några lite bättre och fler trots allt!
plus att jag hittade sts först och så har jag hört skit som fan från CC nu.
sts har väl sina brister dom med, men inga jag har hört så då känns det bättre det med!

skönt att har det klart iallafall, nu ska jag inte ångra mig bara (:
klockan är 18:32 och det är 5 grader ute "/ det är inte höst!
det är vinter nästintill och jag har ingen vinterjacka, sjukt illa!
sitter här med raggsockar och en ulle och längtar tillbaks till dom lata dagarna ute vid havet.
alla båtturer, alla dagar vid hålan, alla dagar ute vid ekenäs, sommarstugan!
ååh jag vill ha 333 grader varmt och klarblå himmel!
7-8 MÅNADER KVAR <3

imorgon ska vi till BLT = blekinges tidning i karlskrona.
med samhällskunskapen, vi ska skriva en egen tidning typ, och jag hoppas man får välja om vad.
sen ska dom få tycka osv, jag vill lätt skriva om fotboll, men eftersom det är samhälle så blir det väl någon nyhets skit som inte alls intressera mig!
men sen är det åtminstone helg!
och papper om grisinfluensa vaccin ska in imorgon, eftersom vi får det på skolan ..
och jag vet inte alls om jag vill ha den? jätte många biverkningar ju, dom ha ju ingen aning om vad man kan få liksom ... en tjej hade t.o.m dött av ett Vaccin ... men äh jag tror inte jag tar den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback