sovasova!

inte fan fick jag nåt pluggande gjort.
däremot fick jag en sovstund och lite serietittande istället (; jag gillar't
att man kan somna på soffan sådär otroligt skönt? .. gå inte alls lika bra i sängen.

fredag snart, fan vad tiden går! haha.
kändes som om det var igår jag skrev, åhnej jocke kommer inte hem denna helgen, och det var i fredags!
men åhhej jocke kommer hem denna helg iaf (: dom ska t.o.m lämna Oslo lite tidigare så att snökaoset inte hinner ifatt dom (om det nu kommer nåt snökaos) vi får väl se, nåt annat tragiskt kanske händer?

JAG MÅSTE FAN PLUGGA I HELGEN!
ska läsa boken och religions frågorna, måste skriva upp att ta med den hem imorgon, segt!
men det ska jag la hinna, ska låna svenska boken också ..

one tree hill säsong 2 och criminal minds 1 stå på önskelistan.
förstår inte att jag har one tree hill 1,3,4 och 5 men inte 2an, galet!

tack&hej.

nord och sydkriget i hoby som vi var på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback