när blir det ljusare?

brorplustjej åkte inte hem, elin har visst spytt hela natten, mysss!
jag hoppas bara det inte är nån vinterkräk sjuka osv så det inte smittas.
så dom stanna här hemma ett litet tag till, inte så kul att åka bil kanske och spy (; även om det blir en upplevelse för jocke men jaja!

jag själv ska ta mig ett glas cola och börja plugga nu, i det regniga, gråa och trista vädret (;
klockan är 15:00 snart och det är snart kolsvart, JAG GILLAR DETTA VÄLDIGT, när vänder det btw?
är det i december igen det gå tillbaka? alltså när det bara bli ljusare och ljusare?

Kommentarer
Postat av: erika

Hej! du skrev en fråga angående sts idag, jag tyckte sts fungerade väldigt bra. Men min värdfamilj kände en av cheferna på sts så jag antar att de prioriterade mig lite extra (därför har jag svårt att kunna svara). jag sökte heller inte familj via hemsidan utan hade redan en familj så de enda jag gjorde var att fylla i alla övriga papper. Men jag fick då svar på allt jag behövde, tog mig tryggt dit och he och ångrar inte de minsta att jag åkte med dem. de är ett seriöst företag och man får utbildning i new york (new jersey egentligen), så jag tycker du ska ha dem som hjälporganisation.



hur visste du att jag hade åkt med dem förresten? :)

2009-11-22 @ 18:37:23
URL: http://utrikesministern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback