BORING!

såja, nu har jag pluggat och skrivit och pluggat och skrivit!
har ett par få sidor kvar att läsa, sen kladda ihop lite vad jag ska säga också, blir kalas de (:

somnade faktiskt 30 minuter när jag låg och läste också, det var så varmt och skönt!
är fortfarande trött så hoppas jag somnar REJÄLT tidigt.


imorgon är det religion 2 timmar sen slutar jag, fundera på att köra även om jag inte ser nånting ...
får typ rulla ner rutorna och hoppas på det bästa, är ju så jävla segt att ta bussen och så,
hoppas bara det inte är frost inatt eller nåt, då går det ju inte ;S


dryg lista till, (läs inte om ni inte vill) .. jag har däremot tråkigt igen och vill inte börja med boken RIKTIGT ännu (; listor är bra när man ha tråkigt och inte palla flytta sig från datorn.

Matvanor: bra ibland, dåligt ibland, bra ibland, dåligt ibland ...
Bästa maträtt: kina mat, allt från asien, ALLTING!
Bästa dryck: Coca cola, julmust på julen, glögg, & Loka citron sitter inte heller fel
Hat dryck och maträtt: Kaffe och typ ärtsoppa, bruna böner och sånt där äckligt, helst inte nån äcklig jävla Lövbiff.
Bästa alkoholdryck: Cider
Använder du smör på smörgåsen: klart!
Smågodis eller färdiga påsar: färdiga påsar.
Favoritglass: Magnus, haha magnus, menar magnum Classic eller såklart ben&jerrys.
Shoppingvanor: bra enligt mig, dåligt enligt alla andra, jag handlar aldrig kläder, det är tråkigt, ta pengar och ta tid (:
Hur mycket shoppar du för varje månad: Ja som sagt, oftast ingenting, nån gång en tröja kanske.
jag storhandlar åta bara fan istället och det är på sommaren typ.
Har du mer skor än kläder: nej.
Favoritplagg: hooood tröjor!
Hatplagg: klänningar.
Arbete, utbildning: sista året på foto/film linje.
Vad vill du bli: journalist, eller helst krönikör kanske ... sportkrönikör iaf, fotboll.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jodå, det har varit fina 2½ år.
Är lönen viktigast: nej, roligt jobb är bättre .. men man ska ha lön såklart, inte gratis
Boende: Villa
Lägenhet eller hus: kan bo i både och, Villa med familj, kan bo ensam med min karl i lägenhet sen, göra det mysigt och trångt. men med en familj så helst villa.
Framtidsplaner med boende: Ja flytta ut till nåt eget såklart.
Litet eller jättestort: lagom, men hellre litet än för stort.
Drömboende?: mörkt trä, trä är bra! sen ljusa färger .. choklad och vitt är det bästa nu.
och MYCKET SAKER, ska inte vara stelt ...
Landet eller mitt i stan: inte mitt istan, men inte långt som fan iväg heller, men okej landet då.
Mysigt eller sterilt:
mysigt!
Har du barn: nejdu.
Är otrohet okej: icke.
Älskar du någon: Jaomen (:
Betyder familjen mycket för dig: jovars, mormin gör!
Är du lojal: Jap
Tycker du om att dricka dig full: nej tack, jag dricker med aptit, jag vet när det räcker.
Hemmafest eller krogen: det är frågan, hemmafester tror jag .. fast mest tattare här, krogen i ronneby är inte kul, krogen i göteborg/sthlm sitter väl inte fel (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback