26 veckor kvar, yeahyeaahyeahhh!

jag har klippt mig, jag gillar det.
är äntligen kort där uppe och lugg, sara gjorde det så det ser ju inte direkt ut som .. ja vem dra vi till med? nån med snygg frissa? .. skit samma finns inte många såna!
men det duger till mig, och duger är fint för tillfället (; yeaaahahhhaa.

jag är dödstrött, mitt internet är jätte slött, jocke&elin har åkt hem och jag behöver läsa på min häxeeebok!

så läsa två minuter (; sen one tree hill, fan med! har fastnat för mycket i oth.
förvånar mig inte om jag börja kolla på 6an&7an säsong nu som jag inte alls orkat följa eftersom det faktiskt spårat ut, men BARA FÖR ATTTT se vad som händer lär jag la göra det ändå.

nej för bövlen, nån måtta får det vara!

////// CIAAOO! 2-3 veckor kvar till julloooovvvet, JAAA! sen vad blir det? ... 52 delat med 2 = 26 veckor?
26 VECKOR KVAR TILL STUDENTEN!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback