idioter.

Kalas, en hel hög av farmors bullar och hennes goda pepparkakor.
ingen bakar som min farmor (:
sen kom wille, viggo och robin.

fick höra en hel del skvaller och jag fattar ingenting!
Wille är 7år, går i ettan och blir nerslagen av två st tattare som går 9an, alltså 15 år.
Wille är väl ganska kaxig och envis (fått från mig) men ändå slå man inte ner en 7åring för det?
hur mycket den ens kaxa, visst skriker wille typ "blatte jävel, tattare" osv, men herregud? who cares.
hade jag gått kvar på kallingeskolan hade dom där tattarna inte haft så jävla roligt längre!

sen bråka wille visst som fan, jaga fröknarna med pinnar, sparka de andra i magen, jagar andra barn med bandyklubbor för han inte vann, herregud!

min pärla var lugn som vanligt, Viggo det, min skönhet .. han är bäst och jag fick hänga upp honom i taket (: LIKE

nej nu ska jag mysa hos farmor, som jag förrestern fick 100 kr av, och godis från mormor (a)

V.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback