harrys? i guess so.

Ja naturkunskapsprov .. vi får se helt enkelt hur det gick, kanske på måndag om han hinner?
men nu är det helg, nästan lov, nån lektion kvar bara sen jävlar, åh vad jag ska njuta!

ikväll är det studentfest på harrys, förfest hos anna.
vet dock inte om jag är super sugen, huvudvärken kom tillbaka "/ gillar inte det!
men ähfan måste ju, studenten, även om det är några månader kvar (;
jag dra iaf till anna, är jag död då så åker jag väl bara hem.
Harrys är ju inte så kul, jag är mer pub-människa faktiskt (; inte nattklubbar.

Men nahep, nu blir det kina mat mina vänner, och jag är så illa tvungen att köra och hämta det "/
men vad gör man inte för kina? jajajajajajajaj!!!


hejhejehejjaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback