God Jul

det är uppesittarkväll, inte ett öre har jag vunnit, MEN 4 bingo saken är kvar och då planera jag att vinna runt 25.000 eller en volvo (: låter väl inte så tokigt?

imorgon ska vi hem till farmor vid halv ett, som vanligt!
med kusiner och farbror och hela köret, .. ingen joakim dock! (han skulle försöka köra ifrån mariestad på julaftons morgon, det ta bara 3 timmar) men han vet inte om dom skulle köra dit ikväll, JAG HOPPAS!
vore så mycket roligare, försöker ringa honom nu, men inget svar .. nåja!

ska hålla tummarna för att Arne sitter som julvärd också (; är väl inte så troligt, men jag ska föreställa mig att det är han som sitter där och visa kalle anka!


och sen mina vänner .. 20:30 är det Svensson Svenssons tur, DET ÄR ETT MÅSTE!
nästan det bästa på HELA julafton.


nu ska jag nog ta lite Janssons till, och snoka i det understa laget på aladdin asken (a)

GOD JUL HÖRRRNII!!
jag ska försöka, och mamma har inte lagt ut alla paket under granen för hon vet jag pilla för mycket på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback