fredag!

fredag fredag fredag idag igen!
vilket det kändes som om det var nyss, 2 advent snart!
och det kan man ju inte klaga på!

den 16 december .. en onsdag tyvärr "/ = sovmorgon. ska jag till sjukhuset och andas med LUNGORNA (stod de) igen.
halv elva var detta, men vi ska dra vid 8 för vid halv 9 ska jag röntga lungorna, samma jävla dag.
om vi ens hinner det, för var en jävla väntetid på röntgen, och med att andas i rör kunde ta upp till 2 timmar?
så mycket luft har jag inte!

ikväll ska jag och fredrik göra våfflor, IGEN! jag älskar våfflor.
sitter här vrålhungrig och önska min älskade mamma kunde komma hem, med kanske kina mat?
jag är så sjukt kräsen med mat, jag gillar ingen mat rätt från någon typ, det är två människor (förutom resturanger)
som lagar god mat, alltså nu menar jag ALLTING blir gott, spela ingen roll vad och det är farmor och ingela, saras mamma. - vilket är illa! för där kan man ju inte äta jämt.

thai mat imorgon iaf, hihihihih kittla i magen bara jag tänker på det!
Kalmar imorgon som sagt, runt 9 kör vi, sen 3 kör vi hem, måste vara hemma runt 4-5 för då kommer linn.
jag ska bli blond, eller vi ska göra ett tappert försök med blonda slingor!


Uppdatering, nu kom mamma med äckliga jävla biffar och pommes :'(
nahep, jag ska fan äta kina mat ikväll, jag måste få i mig riktig mat, sist jag åt mig mätt var flera veckor sen, och då blir man sjukt trött, kinkig och hängig, vilket jag är nu, huvudvärk med.
KINA HERE I COME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback