18 Januari 2015.

back in business då. 
en vecka avklarad i skolan. faktiskt jävligt skönt att ha lite rutin på dagarna igen. även om det blir endel långa dagar. -  05:00 ringer klockan, då går jag till gymmet för 45-60 minuter cardio. och sticker till skolan 7.40. hem igen vid 15.30, tillbaka till gymmet för att köra ett pass. hem, äta, plugga och så går livet runt så. och just nu trivs jag som fan med det. - helgerna består av mycket häng med mina grabbar och brudar. mycket fotboll, mycket öldrickande för resterande, jag håller mig till ett glas cola om helgerna, PARTY! 

i veckan kommer Maria ner från Oslo innan vi åker hem till Ronneby över helgen! 
Jag har inte firat min födelsedag hemma sen jag fyllde 19, så tydligen vart det dags nu. 
Men det ska bli fantastiskt med lite kärlek hemifrån. även om jag har halva Ronneby här i Malmö, så blir det lite annat, och det ska bli fint att komma hem också. Trivs mer och mer på hemmaplan nu. (en helg sådär)

Igår var jag och jocke på uppdrag i Rosengård, för att gå i Zlatans fotspår. helvete vad svårt det var?
tog ju 2,5 timmar den promenaden! 
klippt och färgat mig har jag gjort, fy vad skönt att få bort kaluffset jag hade. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback