9 Maj.

Hur låter sardinien i italien i era öron? Bra va? i mina med.
så den 20 augusti bär det av. FINT. längtar redan, kommer bli faaaantastiskt.
fint hotell, fina stränder, fin ö, allt verkar såååå fint. 
annars?: Jo, hemtentan blev godkänd, nu är det bara krossen kvar från salstentan som gäller. 
nya kursen går la bra, har ju hemtenta den 5 Juni, men jag ska försöka lämna in skiten den 3 Juni. så jag kan börja jobba i lugn och ro utan stress. (never gonna haaappppen) 
Igår var vi i Helsingborg på Olympia och kollade HIF - MFF. - mest var jag rädd för mutant-hästarna (polishästarna) än huliganerna. såna jävla stora djur alltså? Kanske mer respekt än rädsla? nej det är nog ren rädsla. sjukt tråkig match förövrigt, malmö vann med 1 mål, bengaler överallt och mff-klacken betedde sig som mongon. men gratis match. det får vi ju tacka för. 
 
Så. nu ska jag njuta av helgen, som innebär 7 timmars jobb imorgon, lite plugg, eurovision, och en hemfärd till Ronneby. höööörs. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback