3 Maj.

dagarna springer förbi. 
bion var grymt rolig, hysteriskt kul. se den! 
torsdagen spenderades med parkmys i Lund med Annie, gym, mat på O'learys osv.
fredagen spenderades på polisstationen, fick ju hämta min cykel. och på emporia med Frida och Hanna.
gud jag köpte så mycket, inte bra. men nu är det STOPP! men fick mycket fint åtminstone, så det får man vara nöjd med. - idag vart det lite varmare igen, så jag och emelie tog oss an malmös uteservering och mös till det. 
anyway, ikväll blir det kanske malmö och rockkonsert, det ni. vi får se. kan bli så, kan bli något annat också.

OCH SÅ har jag bokat biljetter till OSLO!!!!!!!!! så jävla lycklig. enda in i ryggmärgen. 
Var där uppe i Maj/Juni förra året också, nu blir det under 17e Maj-helgen. 
hur bra? fira norges nationaldag i norge. kommer blir suuucccce. och dessutom med mina fantastiska tjejer?!
- Lite snabbt uppdaterat. hej på er. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback