14 Maj.

självklart körde vi inte svärfar HELA vägen till Grekland, som jag skrivit i föregående inlägg. 
vi körde honom till Kastrup. men fint vore det? och köra någon till Grekland. Ja men annars?
blivit endel skola i dagarna, mycket grupparbete men för en gångs skull är vi ute i god tid! detni.
Idag är jag skönt nog ledig från skolan och det innebär såklart jobb, gymmet, diska, fixa. allt sånt tråkigt. 
det har gått 13 arbetsdagar sen salstentan, lärarna har 15 arbetsdagar på sig att rätta och skicka ut.
så innan helgen kommer så ska vi ha svaren. jag vet ju såklart redan mitt svar. "hur kan man vara så säker?" jo för har man kollat upp vad svaren är efteråt och man hade gjort tvärtom så är det ju fel? det är bara segt att behöva pallra sig hit när man börjat jobba osv. Men så är liiiivet. däremot vill jag har svaret just pga att det ska bli mer av en komplettering än en hel omtenta på det man failat helt på. (bråket är jag 100 procent säker på att det blir) men jag hoppas det inte blir något mer. så thaaaats why. så det får vi hålla tummen på! 

Nej nog om detta. dags att ta tag i livet kände jag. 
vi hörs efter Oslo! - där jag VERKLIGEN hoppas på bra väder nu. är sååå trött på regn. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback