Sommar i Ronneby

Jag: hej Micke!! Finns det jobb till maaaa?? (Ja jag prata med min chef som med vilken som helst)
Micke: men hej vännen!!! Hur är det?! Vi har precis haft möte och självklart får du jobb här. 8-9 veckor, duger det?!
Jag: perfekt! Tänkte bara höra så det inte blir bemanning och skit som ni pratade om?
Micke: jo det blir det men vi sa här nu att vi tar dig lite vid sidan om.

Tänk att det finns chefer som honom? Som kämpar mot ledningen för att få in mig. (Tarkett skulle ju inte ha sommarjobbare iår utan gamla tarkettare) men Micke litar mest på mig, och vet jag gör det jag ska göra plus lite till så han har försökt i över en månad att tjata på högsta hönsen. - så även om jag önskat ett jobb häromkring så sa jag ja direkt. Pga att BRA PENGAR och att han alltid ställer upp och kämpat så.

Så Ronneby, vi syns helt enkelt hela sommaren......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback