mina fina vänner.

endel av mig vill bara åka hem denna helgen. mina pinglor från Oslo ska hem ...
och jag är inte där, inte ens i närheten. hade verkligen behövt en dos av sofie. 
den jag fick i julas börja ta slut nämligen, men jag får väl tappert vänta ... till sommaren kanske.
det är inte fair att man ska få träffa personer som gör en sådär OTROLIGT glad 1-2 gånger om året. 
nog om det.

det fina vädret börja lida mot sitt slut. nu kommer kylan igen .. så otroligt jävla tråkigt. 
dagarna som gått har varit endel skola, endel plugg, jobb och mys i helsingborg med min fina emma. 
matematikkursen börja lida mot sitt slut så nu kommer ju alla dessa jävla tentor, uppgifter, rapporter osv.
så det blir mitt liv imorgon .. att skriva ner en hel intervju på 40 minuter, EXAAAAKT vad som sägs.
kommer ta .. Ja jag vet inte alls .. LÄNGE. 

trist att det är stormbyar och sådär påväg in inatt .. jävla skit.
nej denna dagen var bara jävligt kass.. tänker inte ens ta tag i nån jävla disk heller. 

Men den blir nog bra, ska hem till sofie ikväll (en annan sofie) och mysa. 
och imorgon kommer ÄNTLIGEN Derry tillbaka till skåne.
Även om man har hittat sina goa vänner här nere så är det så förbaskat skönt att umgås med sina fantastiska vänner man alltid haft ibland, jag har nog fan de bästa vännerna i hela världen. alla är utspridda .. men när vi väl ses så är det sådär underbart fint att man inte kan förstår man vart utan varandra. 
Och att jag har de finaste killkompisarna på jorden är makalöst bra. som alltid inkludera mig i deras fotbollstittande, att jag alltid varit en av killarna. - kan ju bli lite sådär ibland, att man hamnar utanför, eller de blir insest, men med dom har jag alltid vart precis som en av dom. - som en familj. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback