fin helg!

vilken fin helg det blev, trots alldeles för mycket jobb.
det blev en cykel i fredags, sjukt perfekt. så skön den är!
köpte hem tycho på kvällen. gårdagen var amazing, promenad på morgonen i fina solen, och på kvällen drog jag och calle ut och fotade vid havet. vi ville prova lite nytt men vi skulle nog suttit där tills det blev LITE mörkare, men klockan var ju framställd så vid 8 var det fortfarande inte tillräckligt mörkt och då blev det ju lite sent. 
vi ska ut på nya uppdrag helgen som kommer istället. 
 
det är så dumt att jag har Canon med objektiv och Carl har Nikon med objektiv.
det enklaste vore ju om en bytte, (det borde blir jag om det nu ska vara lite rättvist då mina objektiv är halvt sönder eller i billigaste lagret, plus kameran är gammal och billig) - och carl har rätt mycket nytt (dyrt). men jag har SÅ SVÅRT för Nikon. jag dra mig verkligen för att byta ... men jag borde ju. jag kanske bara får vänja mig av från Canon, nikon är ju självklart bra kameror. men har man vant sig vid ett (i 7-10 år) är det svårt att byta. 
vi får se efter sommaren helt enkelt! 
 
Torres var ute och gick i över två timmar igår, vi släppte honom lös på ulkavallen också, han sprang som en dåre. så han har legat helt utslagen sen dess typ (han sover fortfarande) men får snart asa upp honom, prasslar man med mat i köket kommer han fort som ett skott. 
 
dags att sätta igång denna veckan, for once så är jag ledig HELA söndag! aaaaamazing. 
kommer blir fullt av plugg dock. heja heja heja. snart "lov" 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback