9 Mars.

sista dagen på praktiken blev väldigt rörig, jag fick rycka in för en som blivit sjuk. och säga hejdå hann jag knappt göra heller till alla, vilket var väldigt tråkigt. men så blir det, och jag ska ju hälsa på ändå igen. 
- I fredags kilade jag och calle till emporia och åt på Jensens, otroligt gott. 
min iphone jag köpte för 3-4 veckorsen hade börjat glappa i skärmen, så in på apple store och fick ut en helt ny utan några som helst problem. Kalla jag service. 

Lördagen var lite speciell. Jag mötte upp Briitta i Malmö (efter MYCKET OM OCH MEN med tågen) 
Det var helt fantastiskt, vi har inte träffats sen England 2011. .. så gissa om där fanns saker att prata om.
Nu bor ju damen i Köpenhamn till Maj, så nu kommer vi kunna ses lite mer. vilket jag tycker är alldeles underbart. 
Och idag bjöd Sverige på strålande väder? (gjorde det ifs igår också) men av med kläderna och ut på en lång promenad och söndagsmiddag hos Svärfar innan det blev lite jobb. 
väldigt fin söndag faktiskt. älskar solen!!! 

I veckan ska det hinnas med tvätt, jag ska ta cellprover, fika med anna, träffa emma, gå i skolan, plugga som ett JÄVLA as, dags att dra igång nu, jobba endel faktiskt, TRÄNA ska jag dra igång med igen efter min svacka av sjukhet, hostan är typ borta nu och halsen känns bra, så denna veckan kan jag dra igång! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback