3 Mars..

Måndag igen ja, känns som det bara är måndag sen helg. 
hur som helst, lördagen spenderade jag hemma hos Mats (svärfar) med hans fru.
vi mös till det till melodifestivalen och diskuterade i vanlig ordning. 
Jag: är det sånthär du bjuder dina gäster på? fan bara skit i denna godisskålen ....
Mats: Ja men dra hem då om det inte duger!!
Marie: tänk att jag blir 50 nästa år.
Mats: Ja de kan man inte tror.
Jag: jo ... jag kan ändå tänka mig det.

såna fina föräldrar min pojkvän har. sån tur jag har. att jag har fått hans familj på köpet 
söndagen bestod iallafall av jobb, i den mån jag kunde - jag tappade nämligen rösten på lördagskvällen.
det gick väl sådär att prata med folk ... kämpigt. 
IDAG däremot, herregud. tillbaka på praktiken, märker hur mycket man behöver sin röst.
Jag kan inte ens höja mig lite i rösten så att alla i klassrummet hör... What a shame. 
Jag skulle ju nämligen hålla i min egen lektion idag (då min lärare från Malmö kom ut och kolla på mig)
själva ideerna jag hade och det jag gjorde var ju bra, men jag kunde ju knappt framföra det, kunde inte prata så alla hörde, och min lärare fick säga till alla att vara tysta om nivån blev för hög, och tänka på min röst.
det blev LITE SÅDÄR. men vi fick förklara att jag i vanliga fall inte alls har problem med att ta i med rösten och prata ordentligt och tydligt ... nu kom där ju bara luft. LITE trist att inte kunna visa sitt rätta jag, men inget jag kan göra åt det direkt heller.

sen dess har jag bara vilat, för helt ärligt tror jag min feber kommit tillbaka .. jag förstår fan inte.
fattar ingeeeeeenting. jävla förbannad jag blir. 

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej,

Vi har inte tillräckligt med pengar för att göra marknadsföring, så lämna några kommentarer här, hoppas verkligen att du kan godkänna den, och göra den publiceras.

Vi gillar Kina, men mest av allt, vi älskar tanken att fler ska få chansen att uppleva det på samma sätt som vi har gjort. så vi grundade en organisation för att främja unga människor går till Kina gratis. Läs mer på http://www.2HappyBirds.com/

Vi behöver din hjälp - Sprid ordet "gratis Språkresor, Au pair, Engelsklärare i Kina". Detta är mycket viktigt för oss och mest enklaste för dig. :)

Tack

Mvh,Erik

2014-03-06 @ 16:51:13
URL: http://www.2HappyBirds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback