24 Mars.

sicken helg. 
den bestod av jobb hela fredagkväll, lördag fm/em och hela söndagen.
men däremellan vart det förträffligt. utgång med klara och vicky i lördags. mat, vin, helsingborg.
den blev rätt galen och när jag kom hem somnade jag som en stock och upp tidigt för jobb så var SÅ TRÖTT igår att jag ville somna överallt. och om vi somnade tidigt? tror vi la oss innan 9, och båda somnade innan 9 igår. den som säger man inte kan ta igen sömn är dum i huvudet. 

men idag är det ju måndag, betyder ännu nämre inlämningar och tentor. ser INTE fram emot.
men nämre april och lön. blir en riktig fixar-dag idag. tvätta, städa, hämta böcker/lämna böcker, och göra klart en inlämning som ska in idag. - får nog dra igång ordentligt. (den examineras inte så kommer inte lägga ner allt för mycket tid på den)

det är allt som händer i veckan, plugga en massa och lite ledigt från jobb fram till Torsdag åtminstone.
sen jobbar jag veckan ut. - lite ont om folk på jobb these days så har blivit endel annat än det jag skulle gjort från början. men det stör inte mig, roligare och göra lite nya saker. lite tråkigt och jobba hela helger MEN påskhelgen har jag tagit ledigt och ska befinna mig i blekinge för en liten lång-weekend. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback