15 Mars.

Det där med sommar, den kryper ju allt nämre och nämre.
Jag har inte panik i sig, (kanske jag borde ha?) men jag är LITE nojig över vart jag kommer att befinna mig i sommar. självklart vill jag ju gärna stanna här, men det lutar väl åt Ronneby. - ju mer jag tänker på det så borde jag nog panika, för något sommarjobb har jag ju faktiskt inte. har sökt en heeeel drös med saker härmokring.
svaren brukar väl komma efter Mars? vi får väl se. 
Jobbigt är det iallafall. har ju endel planer jag vill göra här i sommar ... Så jag längtar ENDEL till April och man vet exakt vart man ska vara. 

i dagarna har jag haft mitt körkort i 5 år ... jag får nu alltså övningsköra med andra. hur sjukt i huvudet? 
FEM ÅR?! sjukaste jag vart med om. - minns det som igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Åh har också sökt typ tusen sommarjobb. En hel del kring Malmö/ Lund så om jag får där och om du blir kvar däromkring i sommar så skulle vi vara nära varann ;)

2014-03-15 @ 16:56:25
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback